Bubbles of soap

Ma intreb cateodata ce le poate aduce oamenilor zambetul adevarat la iveala. Si atunci ma gandesc la copii, la zambetul lor inocent care radiaza pe fata lor ori de cate ori primesc ceva care ii fac fericiti. Papusi. Masinute. Jocuri de copii.

Am avut si eu parte de acestea…dar mi-e dor de copilaria mea timpurie, cand era fericire mare atunci cand apucam o minge, cand ne jucam “Vati ascunselea” si faceam turte din noroi.Cand ne facea bunica amestecuri din dero si sapun de casa, ne taia trestii, si noi suflam toata ziua pe banca in trestiile alea, bucurandu-ne de balonasele care ieseau.

Baloane mici, mari, rotunde, in care se rasfrangea lumina ca intr-o sfera… si oglindeau pentru un moment toata fericirea unui copil care credea ca lumea e a lui, si nimeni si nimic nu-i va rapi zambetul acela inocent, nestiutor.

Nimeni nu-l rapeste defapt, dar el dispare cu timpul..Apar problemele, apare maturizarea, apar responsabilitatile. Timpul trece peste toti si pana la urma inocenta aceea de copil ramane inchisa in cufarul cu amintiri, caruia in timp i se rugineste lacatul, si nu se mai deschide..

Imi aduc aminte ca lumea de pe strada zambea cand se uita la noi cum puteam provoca avalanse de balonase doar dintr-un pahar cu amestecuri “magice” si o bucata de trestie. Pe atunci ma bucuram ca ne zambeau, erau zambete care ne ambitionau sa continuam, insa acum mi-am dat seama de ce se ascundea in spatele lor… Un zambet sincer, dar nostalgic, un zambet care spunea “Asa am fost si eu o data. Ce noroc pe ei ca inca mai sunt copii”

Acum copiii nu mai fac balonase, nici macar din chestiile care se gasesc in comert…Mi-e dor de paharul magic si de micuta mea trestie.

Cufarul cu amintiri inca nu s-a ruginit :)

Lasă un răspuns

