Cuvinte ce nu pot fi spuse





Intotdeauna am vrut sa spun anumite lucruri la timpul lor si am tacut.

Si acum regret.

Se spune ca niciodata nu e prea tarziu…Gresit! Mereu e tarziu.

Ce rost are sa mai spui ce ai pe suflet dupa ani? Mai conteaza?

Mai are vreun rost sa le spui acum daca nu le-ai zis atunci?

Pentru ce? O ata rupta si innodata la loc nu mai arata la fel…

A trecut prea mult timp. Si chiar daca te apasa pe suflet si vrei sa spui acele cuvinte dupa atata timp…poti?

Eu nu pot. Si au trecut ani. Si or sa treaca veacuri, si tot n-o sa pot.

Pentru ca nu mai conteaza. Pentru ca am fost si sunt prea lasa. Pentru degeaba mai spun acum, daca am tacut atunci..

Daca ai putea sa citesti in priviri ganduri si amintiri, probabil ca ochii mei ar spune ceea ce buzele n-au vrut sa rosteasca niciodata…

Lasă un răspuns

