Inocenta sau falsitate?

Personal imi place sa ma uit in ochii persoanelor. Si sa ma uit mult.

Ma pierd intr-o pereche de ochi negrii, ma simt invaluita in mister, ma cuprinde dorinta de a vedea fundul abisului care se naste in negrul acela si as vrea sa-l strabat singura in lung si-n lat, pana ce doua maini ma vor prinde si ma vor scoate la suprafata cu ajutorul unei batai. O bataie de inima.

La fel mi se intampla si cu alte perechi de ochii…ma pierd pur si simplu. Poti citi multe uitandu-te in ochii unei persoane..Eu? Eu gasesc un univers total paralel in care ma pierd si in care vad lucruri total diferite de realitatea actuala. Vad o lume a mea. Si o vad doar eu.

Dar cand mint, cand insel, cand fac lucruri care-i ranesc pe ceilalti…ochii ceiluilalt sunt primul lucrul pe care ii evit. De ce? Pentru ca probabil sunt constienta ca si ochii mei spun multe daca stii sa-i descifrezi.
Pentru ca nu vreau sa vad universul acela dragut din spatele ochilor lui, daca il deschid cu minciuni.
Pentru ca lumea pe care o vad atunci cand ma pierd e frumoasa, plina de bucurie si de fericire…Acolo nu e loc de minciuni si rautati! Nu! E lumea mea si vreau sa ramana pura. De aceea trebuie sa o protejez in primul rand de mine, si apoi de ceilalti. Pentru ca daca eu ii patez puritatea, cine o va reface asa cum era? Nimeni.
Pentru ca e lumea mea, si e printre putinele lucruri pure care mi-au mai ramas.

2 gânduri despre „Inocenta sau falsitate?”

Lasă un răspuns

