Special in my life.

Iti multumesc pentru ca ai fost asta seara acolo, cand am avut nevoie de tine, de o mangaiere, de un sfat, de cineva care sa ma asculte…
Esti o persoana speciala pentru mine, pentru viata mea, si din pacate de fiecare data cand esti acolo atunci cand conteaza cu adevarat, ramai si mai mult gravat in viata mea ca acel cineva. Cineva special, cineva care nu poate fii inlocuit nici intr-o mie de ani…

Uitasem cum e sa te am alaturi. Uitasem complet. Si asta-seara mi-am adus aminte..

Asta seara m-a intrebat cineva ce insemni pentru mine. Si cred ca i-am dat cel mai sincer raspuns posibil. Am spus ca esti cel care mi-a schimbat viata. Si nu exagerez cand spun asta. Pentru ca probabil sunt singura care va stii vreodata cam cat de mult m-a schimbat prezenta ta si a lumii tale in viata mea. Atat pe exterior cat si pe interior. Din aproximativ toate punctele de vedere.

Ne-am certat de atatea ori…si sincer acum nu mai imi amintesc decat clipele bune. Certurile pare-mi-se sa fi fost doar fantasme trecatoare, desi le-am platit destul de scump atunci. Dar a trecut. Si ma bucur ca inca mai tinem legatura.

Mi-ai schimbat viata si ai devenit una din persoanele speciale din ea. Te-am iubit sincer, cum rar am mai avut asemenea sentimente, si inca mai tin la tine foarte mult. Pentru ca iubirea n-a disparut, ci s-a transformat. Si tu o stii mult prea bine. Pentru ca e de prisos sa-ti spun ceva. Pentru ca deja stii. Pentru ca nu scriu asta ca tu sa citesti, ci o scriu pentru mine. Pentru sufletul meu.

Pentru sufletul pe care ti-ai lasat amprenta.

1 gând despre „Special in my life.”

Lasă un răspuns

