2009.

2009…2009…Ce a insemnat 2009 pentru mine?

N-am destule cuvinte sa exprim tot ceea ce mi s-a intamplat in anul trecut. Cred ca am acumulat mai multe experiente in aceste 12 luni cat n-au acumulat altii intr-o viata…

Am intalnit persoane din alte tari cu diferite mentalitati, alte obiceiuri, alte limbi, alte caractere. Am colaborat cu ei si am trait experiente inedite. Am vazut ceea ce inseamna sa faci parte cu adevarat dintr-o echipa, sa fii inconjurat de persoane care dau totul si te stimuleaza sa faci si tu la fel. Am simtit cu adevarat ca greseala nu-i o crima, si chiar si pentru ele poti fii laudat si incurajat.

Am calatorit si am ajuns sa ma vad si pe marele ecran. Eu? Da, chiar eu. Nici acum nu-mi vine sa cred. Si parca filmul de l-am facut impreuna cu ceilalti mi se pare un nimic pe langa cate prietenii am legat si care amintiri mi-am facut alaturi de niste persoane cu totul si cu totul extraodinare.

Am intalnit atatea persoane si am legat atatea prietenii anul trecut…Si de unele chiar nu mai pot sa ma dezlipesc. Pentru ca m-am atasat deja prea mult. Si as fi in stare sa-mi dau si jumatate din viata pentru unii.

Dar anul 2009 va ramane mereu in mintea mea ca anul in care m-am indragostit, anul in care am invatat sa rad din inima si anul in care mi-am amintit ce sunt alea lacrimile pe chipul meu…Anul in care m-am schimbat.

Acum sa vedem ce aduce 2010 🙂
Lasă un răspuns

