Inapoi la civilizatie.

Asa cum am zis si ieri, m-am intors la trista civilizatie a netului asta-seara.
Cateva idei revelatoare pentru luna care vine, ca m-a lovit astenia:

1. In martie fac tot ce ma taie capul. Cu riscul de a deveni iresponsabila (imi pare rau), timp de o luna ma las prada impulsurilor. Indiferent de consecinte.

2. Vreau sa am curajul sa arat lumii ce pot sa fac. Si stiu la ce ma refer.

3. Vreau sa invat germana.

4. Dance me to the end of love.

5. Urasc sa mi se violeze intimitatea. Lucrurile nu vor ramane asa.

Personal Note: Imi placea in Congo..Vreau inapoi!

Lasă un răspuns

