Biscu, biscu, ma lasi sa te mananc?

Incep cu I Monster- daydream in blue. Ma calmeaza.

Nu stiu ce as putea scrie…Titlul si poza spun totul. Gandurile incep sa se certe singure in capul meu fara interventia mea ; ma uit la ele ca la niste babe de 50 de ani care stau in piata si discuta despre pretul la zarzavat.

Realizez cat de patetica am devenit doar prin simplul fapt ca imi dau lacrimile numai gandindu-ma la tine si ascultandu-ne melodiile.  Si nu, n-am trecut peste. Nici dupa un an. Si n-o sa trec prea curand.

Am asteptat toata ziua un mail, un semn. Primul lucru pe care l-am facut de dimineata dupa ce m-am trezit cu perna uda a fost sa ma gandesc daca iti aduci si tu aminte de azi. Apoi mi-am amintit ca nu iti place sa te trezesti dimineata. Apoi mi-am amintit ca trebuia sa ma trezesc mai devreme sa invat. N-am invatat nimic, ca rezultatul a unui vis plin de refulari interioare, frustrari, dorinte, si niste amintiri mai clare sau mai vagi. Cert e ca m-am trezit data peste cap.

Ca urmare toata ziua am fost asa. Si toata ziua am cautat biscuiti Ulpio cu crema de capsuni. Am gasit. Nici acum nu m-am atins de ei. Mi-e ca o sa gust toate acele momente de la inceput, in care tu erai tipul perfect si eu ii spuneam lui Mada ca n-o sa ma indragostesc niciodata, ca e doar o chestie de moment, ca o sa-mi treaca la fel de repede precum mi-a venit. Uite ca a trecut un an si tot nu mi-a trecut. Na!

Si tot n-am avut curajul sa-ti trimit mailul ala…il am de saptamani la ciorne pe mail, dar ma blochez la prima propozitie. Cum am mai spus…nu stiu ce sa-ti scriu, ce sa-ti spun. Probabil ca o sa ramana la stadiul de ciorna mult timp. Probabil pana o sa get over.

Am mai tras niste concluzii relevante azi pentru psihicul meu. Astept inca 2 saptamani sa le pun in practica.

Fish go deep- the cure and the cause.

Cause you’re the cure and the cause of my blues..

Lasă un răspuns

