Dreams.

Dana Nalbaru- Zbor.

N-am prea dormit zilele astea. Dupa mini-vacanta mea a cam trebuit sa trag. Dar mai am 2 zile si iar vacanta. Ah..

Inca ma simt in Deutschland. Vreau inapoi. Ieri seara in somnul ala al meu de 2 ore l-am visat pe greenie. Nu mai stiu ce vis a fost exact, singurul lucru pe care mi-l mai amintesc a fost ca imi spunea multe chestii chiut si eu chicoteam ca o indragostita de clasa a 4-a. I miss him.

Saptamana cat am stat acolo i got over all. Back to romania => back to the same shit. Da… am inceput iar sa umblu prin aceleasi lacune de depresie. Incerc sa-mi pastrez drumul drept, dar mi-e imposibil sa nu mai clachez din cand in cand. Ma enervez repede si am fost destul de recalcitranta zilele astea.

Si am 2 chestii majore de terminat saptamana asta: scenariul si c. Primul e pe jumatate facut, dar al doilea lucru…damn i need some guts to make a total fool of myself. Inca ma intreb daca merita sa-i spun i like you, si daca intr-adevar dupa asta o sa-mi treaca de el. Probabil o sa ma refuze. Probabil mai mult ca sigur. N-am nici un dubiu in privinta asta. Nici n-o fac ca sa get togheter with him. Mai mult pt mintea mea. Ca sa ma izbesc in sfarsit de marele zid al NU-ului si sa get over. Sa am mintea impacata – i keep repeating this to myself. Dar oare va fi asa?

5 a.m. fuuck. Trebuie sa invat revolutia franceza si revolutia romana, sa fac biografia lui balcescu- si asta doar pt romana. Unde mai pun si legea lui ohm/ metodele de numarare si parlais vous francais?

Jesus, da-mi odata vacanta aia…

Lasă un răspuns

