Amalgam de sentimente.

Negru.

Negru.

Negru.

Si iar negru.

Am ajuns sa am niste stari foarte pastive, si tot ce vad in fata ochilor e negru. Deja sunt sub efectul tranchilizant al intamplarilor de joi-vineri si chiaar nu-mi mai pasa. Sau cel putin incerc sa ma determin sa nu-mi mai pese. Defapt inca mai doare. Si doare ca dracu.

Aia chiar a fost o palma primita peste fata. Ce-i drept, nu ma asteptam nici intr-un miliard de ani sa mi se intample. Dar iata ca mi s-a intamplat. Si cum spunea cineva drag, in aproximativ un an o sa mai primesc inca multe palme deastea, mult mai nasoale si mult mai dureroase. Mi-a mai zis ca exagerez. Si probabil ca o fac. Dar, for fuck’s sake, doare!

Da, bun, bine.. si ce daca doare? Ma schelalai degeaba ca o javra calcata de tir.  Pana la urma n-am nici un drept sa zic nici miau. Pana la urma toata lumea face ce vrea, nu?

Nu e chiar asa, dar nah..ea a facut ce-a vrut. As fi vrut sa fac si eu ce vreau in unele momente. Dar ma gandesc ca n-as fi in stare niciodata sa ma cobor la nivelul ala. Una e s-o gandesti [ si da, am gandit multe ] si alta e s-o faci. Enfin. Am inceput sa vad multe alte aspecte ale presupusilor mei prieteni, si din pacate incep sa cred din ce in ce mai putin in prietenia adevarata, desi am avut si am parte din plin de ea. Dar acum nu vad decat faptul ca fiecare are un interes mai mic sau mai mare, mai ascuns sau mai evident. Si doare.

Am zis ca nu iert. Si cand eu zic ca nu iert, chiar nu iert. Pentru ca o simt cu toata fiinta mea.

Nu vreau sa iert!

Sunt rasfatata si egoista, stiu foarte bine acest lucru. M-au alintat multi zilele astea, si totusi n-am vrut decat un singur lucru. Am vrut  o voce calda care sa-mi sopteasca ca totul va fi bine, ca e el aici.

Nu este.

Si vocea aia… i-am uitat-o…

Inca ma uimesc cu faptul ca am trecut peste. Uit pe zi ce trece, si totusi nu uit. Ii uit aspectul, vocea… dar amintirile le pastrez vii. Inca imi sclipesc ochii cand vorbesc de el. Si o stiu, pentru ca ma schimb total cand vorbesc de el.

Dragule, m-ai blestemat in ziua in care mi-ai zis sa nu te uit!

Lasă un răspuns

