Aberand cu gratie.

Ma uit la mainile mele, si nu stiu de ce imi tremura./ Mainile mele

facute a simti.

Dar ce sa simt?

Habar n-am, sunt atatea chestii.

As vrea sa mi le tai,

sa raman ciunga

poate asa imi simti si tu durerea./ Poate

ca nu vom mai fi atat de indepartati/ poate ca

vom fi uniti prin ea.

As vrea sa cred asta, dar la urma urmei

eu nu sunt decat un copil trist, si tu

tu esti adultul din mine/ care ma face sa

imi retraiesc infantilitatile.

care ma determina sa vreau mai mult,

si cu fiecare secunda devin mai patimasa

Imi sarut lacomia si zambesc.

E un fel de dragoste amestecata cu egoism/ un fel de

tu si eu.

Lasă un răspuns

