Speeding up

soho dolls im not cool

da şi nu habar n am de ce scriu dar totuşi o fac şi asta fără semne de punctuaţie de ce să am dreptul să pun punct pe o hârtie din moment ce în viaţa mea nu sunt în stare de aşa ceva da da poate că pe hârtie e mult mai simplu o faci într o fracţiune de secundă dar în viaţa reală e mult mai greu şi hei nu sunt unul din personajele de la jumătatea caietului de clasa a şasea ce păcat aş fi vrut să am curajul sau măcar ocazia să fac măcar unul din lucrurile scrise acolo sau mai bine nu poate că le am trăit deja

am avut un flashback cu una din zilele de anul trecut când vorbeam cu o prietenă despre el şi la un moment dat ştiu că mi a zis că seamănă leit cu max the big wolf  guy who ate the innocent girl of the story şi vai chiar mi am dat seama atunci că vrând nevrând am transformat ceea ce trăisem pe pielea mea în cele mai bune capitole pe care le am scris vreodată

da ce face dragostea din om nici nu mai ştiu cum e să fi indrăgostit şi e ca dracu când scriu că nu s obişnuită deloc cu diacriticele dar o să o fac în timp şi revenind

nu mai ştiu ce s alea sentimentele şi mi pare rău defapt mă distrez copios pe seama lui m dar o voce îmi şopteşte de fiecare dată din spate că nu e bine că trebuie să move on şi ştiu că nu e bine nu e bine deoarece nu simt mai nimic şi ştiu că vocea aia e vocea lui o voce de om dezamăgit dar defapt nu e a lui e a eului meu care i a însuşit aproximativ toate proprietăţile pe la spatele meu ruşine să i fie m a trădat ruşine să mi fie nu mă mai cunosc deloc

cuvintele astea au o viteză uluitoare fără nici un stop şi mă minunez pentru că defapt scriu foarte încet poate că e mai bine aşa am şi eu timp să le citesc cu adevărat şi totuşi ceva în interiorul meu urlă de când am început să scriu plastic semnul exclamării de trei ori

pentru că deja totul mi se pare fals nu pot să cred cât de acaparaţi putem fi în rutina de zi cu zi faptul că la un moment dat obosim e o slăbiciune majoră a corpului aş vrea de exemplu să termin de citit în noaptea asta dar nu pot pentru că deja resimt oboseala şi ştiu că dacă nu dorm mâine o să fiu yombi cu y din cauza şcolii care intră şi aia în rutina zilnică

sunt un copil submediocru şi vai mie faţă de alţii pe mine chiar mă doare prostia nu ştiu de ce dar doare şi e printre puţinele lucruri pe care mai pot să le mai simt cu adevărat îmi pare rău că am stat atâţia ani băgată cu nasul în cărţile de mate da aş putea avea o scuză eram mică şi proastă dar e pur şi simplu patetic să zic treaba asta şi acum zău că nu mai pot cu matematica habar n am la ce dracu o să mi folosească în viaţă şi tare aş vrea să pot să mi schimb profilul dar nu pot deci tac dar asta nu înseamnă că o să înghit în continuare aceleaşi rahaturi nu eu vreau altceva şi atâta timp cât n o să rămân corigentă e perfect

şi da ştiu am trecut de la un lucru la altul fără absolut nici un sens şi fără semne de punctuaţie şi nu se înţelege nimic nu contează nici cu semnele de rigoare şi chiar şi cu majuscule n aş inţelege nimic pentru că sunt chestii banale e un text fără sentimente eu nu pot să mai simt nimic semnul exclamării punct sfârşit

Lasă un răspuns

