caşialma

aş vrea să trăim într-o casă
bântuită de dragostea noastră.
să fie sufocată de braţele tale mari
şi de răsuflările mele grele.

să se audă în tot interioriul ei
şi în curte
şi în cuşca javrei spânzurate de lanţ
şoaptele tale ferecate cu priviri de cant.

iar florile de pe peluză,
căruia le-ai cântat de atâtea ori,
sudorile mele de chin le vor îmbăta
şi vor vomita polen.

le-am înveninat de ciudă!
să nu se mai uite viespii la ele
aşa cum nici tu nu mă priveai
când le alintai.

casa se dărâmă
e scandal.
pereţii se umflă sub aerul încărcat
cu-a pulberilor mitraliere.
cuvinte grele…/ n-ai vrut
să asculţi o poveste mică, scurtă
de copil
continuai să te îmbeţi în oniricul galben
al lalelelor
tu chiar n-ai auzit că e culoarea geloziei?

vream să te mai ţiu lângă mine
ca în vremurile de demult
când ma toropeam sub buzele tale
şi totul era atât de placut…

acum nu vreau decât să taci.
să-ţi înghiţi vorbele alea veninoase
şi să pleci.
nu vezi că tremură acoperişul pe casă?
dar tu,  nu şi nu
catâr mai încăpăţânat ca dracu’
păcat că n-am avut tămâie.

nu sunt credincioasă de fel, dar am avut credinţă
în tine, fraiere
în noi, proasta de mine
în casa asta, care nu e decât o colibă şubrezită
de-atâtea valuri pe care le-am produs
în pat şi-n bucătărie
din dragoste şi gelozie.
martori ne sunt aşternuturile deranjate
şi farfuriile sparte.

săraca noastră casă!
am stâlcit-o de tot
nu vezi în ce hal ai adus-o?
se dărâmă peste mine, şi tu stai
te uiţi ca prostu’
şi pleci
mă laşi acolo să zac printre dărâmături.
singurul regret pe care-l ai,
e că n-ai luat nimic cu tine
nici o fereastră, nici un tablou
nici macar o ţiglă
s-au spart toate sub ecoul urletelor tale
şi-al palmelor mele.

s-au dus toate clipele bune
pe pielea mea a rămas doar ţărâna
şi vânătăile
şi durerea imprimată de vorbele tale
o scândură din parchet îmi sfaşie carnea,
tu stai şi-mi contemplezi sângele
nu e galben
dar îţi provoacă aceeaşi privire arzătoare
de atunci.

chiar aşa de mult te amuză
faptul că se dărâmă lumea peste mine
fără tine?

Lasă un răspuns

