Suit.

Îmi eşti drag.

Atât de drag încât mi se face frică.

De ce?

Pentru că ai ajuns să-mi fi drag, indiferent de ceea ce mi-ai zice.

Îmi eşti drag când vorbeşti aiurea despre lucruri banale, la care numai tu te poţi gândi la ele. Asta pentru mine le face unice.

Îmi eşti foarte drag când te pun în încurcături şi nu recunoşti nici în al doişpelea ceas că am dreptate. Eşti foarte încăpăţânat, dar tot îmi eşti drag.

Dar trebuie să recunosc că pur şi simplu te ador beat. <333 Eşti atât de adorabil încât mi se face inima cât un purice când îmi spui că mă iubeşti. Eşti singura persoană de până acum pe care aş vrea s-o îmbăt zilnic daca aş putea, şi după te-aş suna să vorbim cu orele, cum am făcut zilele astea.

Faptul că ai fost ultima voce pe care am auzit-o înainte de culcare…meh, nu e bine, dar totuşi parcă a fost cozy and sweet să aud o mie de te rog ai multă multă grijă de tine şi de te iubesc. Vocea aia pe jumătate răguşită şi totally drunk, eu o iubesc.

Pentru că atunci când eşti mort de beat eşti your true self. Şi e bine că your true self mă iubeşte. Cred că mi-a zis asta de cel puţin 20 de ori cât am vorbit.

În concluzie…

Eşti chiut. Mi-eşti drag. Te ador beat.

Dar mi-e frică să te iubesc cu adevărat.

1 gând despre „Suit.”

  1. Complicații, complicații, complicații…
    De ce-uri, de ce-uri, de ce-uri…..

    E mult mai simplu, cu mult mai ușor, să reacționezi din instinct, să zici ce simți.
    Să faci ce simți.
    Instinct.

    Și mai târziu te întrebi iar, de ce?
    …..

Lasă un răspuns

