Well..

Soulja boy- kiss me thru the phone

Well…nu am cuvinte. Nu stiu ce as putea sa zic despre tot ceea ce simt. Nu, nu e vorba ca mi-e or de mihai sau de oricine altcineva pana in punctul in care incep si plang ca vitica dupa iarba rumegata. Si inca nu-mi dau seama de ce sunt asa cand vine vorba de astia, si cand vine vorba de ala, pur si simplu zici ca nu s-a intamplat niciodata nimic. Cu privire la el, absenta lui e atat de apasatoare incat mi se pare deja un personaj fantasmagoric inventat de mine. Cateodata chiar ma intreb daca a fost adevarat. Alteori ma intreb de ce a trecut totul pe langa mine asa dintr-o data…

Momentan ma simt bine. Sunt intr-o forma de complacere care ma lasa totally speachless. Camera mea e o cocina. Eu sunt o guit guit, si momentan ma simt bine asa. Imi place sa-mi simt parul gras mirosind a tigari [ nu dadea! n-am fumat eu! a fumat tata in baie! ]  si sa-mi bag mana in el. Senzatia aia slinoasa si oribila, mie imi place acum. Pentru ca asa ma simt. Slinoasa. Groaznica. Incapabila de a avea sentimente. Si adevarul e ca, ma simt al dracului de bine.

Lasă un răspuns

