Nu. Da. Nu.

Sunt instabila. Nu eram asa. Dar am devenit. Si nu-mi place.

Nu trebuia sa-mi trimita aia de la el. Nu trebuia sa-mi spuna ca e al lui, pentru mine. Deja ma obisnuisem relativ cu ideea si pozitia mea inferioara. Relativ. Nu.

Asteptarea e crunta. Nu-mi amintesc sa fi fost vreodata asa. Imi vine sa dau buzna in posta aia si sa urlu la nesimtitele alea daca mi-a venit pachetul! Dar ma calmez la fel de repede…Pentru ca stiu ca l-as deschide in secunda unu, si in secunda doi as plange ca un copil mic. Asa ca astept ca nenea postasu’ sa vina cu el acasa…

Mi se zvarcoleste inima ca un leu intr-o cusca prea mica.

Tic…Tac…

1.2.3.4.5.

De ce nu zboara timpul? De ce merge ca melcul?

Imi revine in minte scena aia cu Goe de pe peron in care era asa nerabdator…

-Mamito, de ce nu vine trenul? Eu vreau sa vie!

Cam asa sunt si eu acum. Vreau sa vie!

Si totusi nu vreau…

Sunt instabila. Am mai zis-o. Si nu contenesc a ma intreba de ce dracu sunt asa, ce dracu mi-ai facut de sunt asa. Sunt perioade si perioade. Acum mi se pare un fleac, acum mi se pare un vis, acum mi se pare ca mi-a trecut, acum mi se pare ca sunt la fel… si totusi, m-am schimbat atat de mult…

1 gând despre „Nu. Da. Nu.”

  1. Nu că ar fi ceva prea potrivit pentru ceea ce ai scris tu în post, dar cu toții ne schimbăm la un moment dat.
    Dintr-o cauză, sau alta… sau mai multe… Sau una singură , unică și doar aceea…

Lasă un răspuns

