Thaaa

E unul din acele momente revelatoare in care eul interior incepe a prinde glas pentru a da explicatiile necesare mintii care nu mai vrea in ruptul capului sa mai conceapa compatibilitatea trairii alaturi de o individa care se intituleaza simplu: proasta.

A fost una din acele dimineti in care m-am trezit dupa 3 ore de somn si mi-am contemplat tavanul. Iar primul lucru pe care l-am constatat a fost ca n-am invatat nimic pentru azi, si al doilea lucru a fost faptul ca sunt…singura. Kinda hard to admit. Yeah, yeah…

Cam aiurea de constatat, cam naspa de zis, cam greu de realizat dat fiind faptul ca sentimentul acesta omniprezent il am de cand m-am certat cu a. in iarna si i-am zis ca nu ma mai impac cu el pentru ca nu vreau sa repetam istoria.

Meh… Acum ma intreb de ce nu mi-am dat seama mai devreme. Toate momentele mele de slabiciune si scenariul ala prost repetat la infinit au fost din pricina ca ma simt singura. Sigura si parasita de absolut tot. Fara sentimente. Adica fara a le primi si a le returna inapoi cum se cuvine. Fara a., fara sentimentele pe care le aveam pentru el, fara melodiile noastre, fara nimic. Deja nu mai vreau sa repet chestia asta si sa-mi aduc aminte ; am devenit patetica amintindu-mi de el si de mine doar pentru a-i da alter-ego-ului meu peste nas cu Vezi! Pot fi si altfel! Pot sa am si eu sentimente! Uau. Si? Nu mai vad the main point in all this shit.

Mi se pare un scenariu si mai prost cel pe care il joc acum. Ala numit rutina. Ma repet si la fel mi se repeta si gandurile. Zilnic. Am devenit un robotel pe care poti sa incarci informatiile doar pe moment, ca in urmatoarea zi le sterge sau scrie altele peste ele. Si aici nu e vorba de starile de moment in care mi-e dor de x si de y, si astea tot un simptom al singuratatii sunt. Si oricum, in the next moment i overwrite them with something else.  Just like a robot.

Lasă un răspuns

