Bubble

Incep sa cred ca in interiorul meu, in sufletul ala mic si negru exista chestia aia numita alter-ego. Incep sa cred ca in momentul ala al meu de nebunie de acum un an, cand l-am denumit bubble, a fost defapt un moment de luciditate. Nu vreau sa incep cu the shit like oh da my inner demon mwhahahaha beware mortals ; that’s crap.

Ori incep sa cred asta, ori incep sa cred faptul ca prostia mea are vointa proprie. Sau sunt masochista si-mi place sa ma bag in starile astea de rahat.1 din 3. combinari de 3 luate cate 1…ah, matematica vietii lu’ hristos ; si ala isi dadea corigentele la tabla inmultirii pe pesti…

Obisnuiesc sa ma folosesc de ceilalti. Si sunt folosita. Mai putin de ei, mai mult de mine insumi. Dar sunt momente in care ma las folosita. Dar e incredibil cum pot sa ma folosesc de altii si de mine pe moment, si in alt moment sa ma indignez de faptul ca am folosit si am fost folosita. Nu asta era ceea ce vroiam?! Ceea ce vroiam in momentul ala. 😐

Meh, mi se schimba starile prea des…

Lasă un răspuns

