O oarecare.

Nu pot sa nu-mi dau seama cat de superficiala sunt. Si cat de falsa. De-a lungul anilor mi-am perfectionat atat de tare mastile incat acum ma intreb pana si eu who the fuck am i.

In realitate sunt nimeni si sunt toate.

Sunt tipa aia care vrea sa se bronzeze pentru ca fustele sa-i evidentieze mult mai bine picioarele. Sunt bitch’ul care ii vrea pe toti si in acelasi timp pe nimeni. Sunt huhurezul care isi pierde noptile invatand si zilele dormind. Sunt imprastiata care nu-si gaseste nimic cand nimicul e in fata ei. Sunt geniul care o sa ia 5 in teza la mate. Sunt toanta care viseaza cu ochii deschisi ca de majoratul ei va pleca in deutschland inapoi. Sunt visul parintilor mei, si cosmarul meu. Sunt multe, si sunt nimic. Sunt totul pentru unii, dar raman o oarecare.

And i keep having the feeling that i’m incomplete, that something’s constantly missing in my life.  Damn you adolescence.

Lasă un răspuns

