Si e atat de liniste…


De mult n-am mai avut parte de o asemenea liniste…

Banalele actiuni ca fa, du-te, ia, spala, curata, gateste mi-au redat o calmitate si o pace interioara care n-am mai avut-o de luni intregi. Si ma bucur. Ma bucur pentru mine ca mama a plecat.

Vara ma schimba. Plecarea maica’mii ma schimba si mai mult. In sfarsit am trecut de la carne la un regim mai propice si se resimte din plin chestia asta. In sfarsit pot sa citesc toata ziua fara sa ma deranjeze nici dracu’. In sfarsit mi-am recucerit bucataria! De trei ori ura pentru ultima chestie. Si mi-am mai recuperat si singuratatea. Momentele alea in care sunt doar eu cu mine vor fi din ce in ce mai dese de acum incolo. Aleluia si pentru asta.

Ma simt asemeni unui sarpe care-si schimba pielea. Dar faptele astea minore nu-mi schimba cu nimic temperamentul.

Imi redau linistea mult asteptata. Atata tot 🙂

Lasă un răspuns

