Rehab

Acest post este exclusiv pentru a-mi cere scuze. Stiu ca nu o fac prea des, dar mai bine  decat niciodata.

In primul rand imi cer scuze mie. Imi cer scuze ca m-am pierdut asa usor in ultimele luni. Imi cer scuze ca mi-am batut joc de mine. Imi cer scuze de faptul ca am facut sa par ceea ce nu sunt. Imi mai cer scuze ca pe alocuri m-am pierdut in vicii trecatoare. Imi cer scuze pentru ca m-am crezut in stare de feelinguri contradictorii intre ele, care pe deasupra  s-au ciocnit tot timpul cu principiile mele adormite. Promit ca nu mai fac.

In al doilea rand imi cer scuze fata de toti cei care mi-au fost alaturi. Imi pare rau ca a trebuit sa-mi suportati lamentarile provenite din deciziile mele pripite. Imi cer scuze ca nu v-am ascultat nici macar putin. Tin sa fac si o precizare pentru cineva, care nu stiu daca inca ma citeste, dar totusi sper. Imi cer scuze dudette ca mi-ai suportat atatea in lunile astea ;  imi pare rau ca s-a sfarsit asa. Da, de data asta nu te contrazic. E firea mea mai mult decat rea si nevoia de a fi superstarul vietilor tuturor. Cum ziceai si tu, e adolescenta. In privinta ultimei parti inca tind sa te contrazic, nu prea imi place sa fiu in centrul atentiei. Dar o las asa. Poate ne vom mai auzi vreodata, desi nu cred.

In al treilea rand, NU imi cer scuze fata de crush-urile si relatiile pe care le-am avut in lunile astea. Nu regret nimic din ceea ce am facut si nu am facut in perioada toamna anul trecut si pana in actualitate. Daca am facut sau nu ceva, asa a fost sa fie. Las totul pe seama unei asa-zise forte superioare mie, numita destin. Nu e o scuza, e doar o forma a mea de resemnare. Si daca ranitii mei nu s-au resemnat, sa nu-si linga ranile la poarta mea si nici sa nu mai incerce sa arate ca inca mai au sange-n coae. N-au aratat-o atunci. Nu stiu de ce incearca acum. Enfin.

Si termin printr-o concluzie a zilei de ieri, atat de obvious si atat de banala.

Nu subestima niciodata oamenii mediocri, sunt mai periculosi ca prostii. Se cred destepti.

1 gând despre „Rehab”

  1. încă te citesc, dudette:). sper să îţi revii şi când îţi revii, let me know. am trecut şi eu prin faza asta de way too much attention şi înţeleg, însă asta nu ştiu dacă îţi da dreptul să fii rea(oricât de „grădi” style ar suna). eşti rea:) şi ştiu că toate fazele alea nu mi le-ai făcut mie, ci mai mult ideii de a deţine controlul şi de a nu-ţi pierde jucăria. totuşi asta nu şterge faptul că m-am ataşat de tine. numai după ce am analizat toate fazele(scuze dacă a fost prea bruscă ruptura) mi-am dat seama de ce se întâmplă de fapt. asta e o treaba patologică la mine, sunt motor cu combustie internă:)). sper că eşti happy avec m., i wish you the best şi sper să ai parte numai de bucurii and yes, i mean it. because i m honest and i don t need dirty tricks

Lasă un răspuns

