Inevitable


Incerc zadarnic sa ma las
De-acest puternic prim impas…

De ce sa te lasi? De ce sa nu treci peste? Pentru ca te pierzi in acele situatii dificile de la inceput, iar la sfarsit te-ai afundat atat de mult, incat nu mai stii care a fost initialul.

Dar finalul?

Acel moment in care se va trage cortina si va urma C’est fini la comédie ?

E inevitabil. Timpul e singurul inamic impotriva caruia n-am invatat inca sa lupt. Nu-mi ramane decat o dulce resemnare si multe regrete. Cu eterna greseala de a ma minti, imi soptesc adesea ca n-as fi schimbat nimic in lunile astea. Cred ca as fi schimbat exact nimic in totul.

Si sa accept asa usor faptul ca timpul mi te ia? Pe tine, cel care m-a subjugat cu mrejele-mi necunoscute? Pe tine, cel care mi-a acceptat orice? Pe tine, mon jouet?

Refuz! Refuz! Refuz!
De patru ori refuz!
Dar nu, eu nu mai sunt copil…
Atat de infantila nu-mi permit sa fiu.
Si daca timpul vrea sa mi te ia,
Sa pleci!
Caci vreau sa cunosc si singuratatea in lipsa ta.

Oui, mon amour…je ne t’aime pas, mais je me suis habitué à vous.

Je ne sais pas comment il sera après votre départ.


Lasă un răspuns

