Pentru S., cu drag…

Mi-ai spus sa-ti ofer nimicul, si-am stat sa ma gandesc… nimic. un nimic. o nimic. mai multe nimic. deloc nimic. un imens nimic… sau poate, doar putin nimic? Putin nimic… din ce?

Forfotind zilele astea prin casa am apucat un nimic de secunde si m-am gandit intr-un nimic de ocazie ca nimicul e la fel de variabil ca si normalul. Depinde din ce perspectiva de nimic privesti lucrurile, si ce poate insemna pentru unii nimicul sau totul.

Totul pentru cineva poate fi o paine. Pentru altul e nimic.
Totul pentru cineva poate fi un pahar cu apa. Altii nu mai stiu care e gustul apei. Probabil ca are gust de nimic pentru ei.
Totul pentru cineva poate fi o vorba buna. Pentru cel care o ofera poate fi nimic.
Totul pentru cineva poate fi un sarut primit. Pentru cel care il ofera e nimic.
Totul pentru cineva poate fi un te iubesc. Pentru altul e nimic.
Totul pentru cineva poate fi un zambet. Un zambet oferit, un zambet primit? Sau poate… nimic!

Totul pentru mine e nimic. Dar care nimic?

Asa ca draga S. , spune-mi, care nimic vrei sa-ti ofer?

Un nimic de post de la o nimic de persoana 🙂
1 gând despre „Pentru S., cu drag…”

Lasă un răspuns

