Scrisoare pentru mine

Draga J., sau draga C.,

Nu ti-am mai scris de atata timp, si trebuie sa-mi cer scuze…Imi pare rau ca nu te regasesc decat in zilele monotone de vara cand e plictiseala prea mare si iti amintesti de mine printre razele toride ale soarelui si injuraturile vocii tale impotriva primariei ca au taiat din copaci.

Stiu ca nu ma vezi, dar eu sunt acolo, intre dogoreala acerba si asfaltul incins. Te privesc mereu. Cand razi la fazele stupide ale prietenelor tale si cand le certi ca’s proaste. Cand nu esti atenta si te impiedici pe scari urcand. Cand ajungi sa plangi citind benzi si te intretii cu povestea lor idilica. Cand pui mana pe o carte si uiti de absolut tot, si atunci cand o termini te trezesti ca n-ai mancat nimic toata ziua si nici n-ai fost la baie.
Atunci cand te simti mizerabil de singura si taci cu orele, monologand in interiorul tau in schimb cu zilele.

Stiu ca nu ma auzi, dar eu te ascult intotdeauna. Te ascult mereu cantand sub dus si fredonand melodii vechi prin casa in timp ce faci curat. Te ascult cand te certi. Iti ascult frustrarile si visele. Iti ascult determinarea. De te-ar asculta si ea si s-ar mentine mai mult timp poate ai realiza mai multe.

Stiu ca nu ma simti, dar eu iti simt mereu sufletul. Si sa stii ca nu e deloc cum a zis el… De-ai fi fost asa, erau multe lucruri altfel. Doar pentru ca a spus niste cuvinte urate nu inseamna ca uratul e adevarat. Daca te uiti intr-un lac pe strada dupa ploaie nu inseamna ca te vezi intr-adevar pe tine!

Stii draga mea, daca m-ai putea privi, simti si asculta asa cum o fac eu, ti-ai da seama de mult mai multe. Poate ca ar trebui sa vezi mai mult tu in peisaj decat ei !

De ce?
Pentru ca meriti.

Eu o stiu. E timpul sa aflii si tu!

Cu drag,
o alta tu.

1 gând despre „Scrisoare pentru mine”

  1. Not J and not even C, i prefer it M:-". Why?…Because time it's running out and u know as well as me that this life it's an "hour glass glued to the table" so little M, just cut yourself some slack would you? I know you haven't done this in a long time but just for once BE, for the sake of being…it's not hard as long as you remind yourself who you are:a girl with splendid green eyes, colored smile and astonishing personality and character but don't forget,you're still a child …later J, or C…neah,better M;)

Lasă un răspuns

