Ganduri mult prea matinale.

Fericită că puţinul pe care îl mai am e nimic ; nimicul pe care l-am obţinut e puţin.

Dar îl voi face imens! Un imens nimic care va fi totul!

Cred că întotdeauna am ştiut de ce am vrut să mă nasc odată cu lăsarea nopţii.
Nu văd deseori partea plină a paharului, nu mă uit în oglindă ca să mă caut pe mine, nu apreciez mereu gesturi simple menite a mă face să zâmbesc, dar acum…
Probabil că întunericul mă învăluie mai mult ca niciodată în noaptea asta şi în sfarşit, dupa atâta timp…
nu mă simt specială
mă simt eu!

Şi nimicul-puţin, puţinul-nimic, mă va măcina asemeni unei râşnite!
Lasă un răspuns

