Ai uitat adresa, dragoste?

You know when your inside aches for something and you fuck your day up trying to find what it is?

Yeah, that’s the kind of day i had.

– Deci îmi vine să mă bat mă!
– De ce?
– Că mă simt singură…
– Mda. Eu şi cu ăsta ca gagic, tot singură mă simt..
– Mi-e dor mă…mi-e dor să iubesc!

Să plâng dintr-o simplă melodie de la un el
Să-mi fut noptile
Să beau dimineaţa la şcoală 3 energizante şi să fiu praf
Să cad lată şi la 8 să fiu fresh, numai ca să o iau de la capăt!
N-am mai plâns de atâta timp pt un el…

Mi-e dor de curva aia de dragoste care mi se urca în pat în fiecare dimineaţă şi mă săruta apăsat ca să mă trezească, de mine luând-o în braţe şi rămânând cu ea aşa încă 5 minute până venea mama.
Mi-e atât de dor de sunetul tocurilor ei de 12 atunci când îmi urca pe treptele sufletului şi îmi suna la uşă ispitindu-mă cu bustu-i gol şi lenjeria-i dantelată.
– Ce serviţi astă-seară? Zâmbete care vă distrug mandibula sau lacrimi care vă usucă obrajii?

Hei tu! Da, tu! Patimă care eşti, mi-ai uitat adresa?
3 gânduri despre „Ai uitat adresa, dragoste?”

  1. Asta e parte din conversatia noastra de azi noapte .. :)Uite-te la ceas, e 7 dimineata, am dormit o jumatate de ora iubiiii !! O sa ma cari cu tine in alexandria azi :-s. Sa nu ma bati daca adorm pe vreo banca :)).

Lasă un răspuns

