friends….forever?


JustUs- Te tin aproape

Mi-am adus aminte azi de dimineata ce faceam cand eram mici atunci cand spuneam amandoua acelasi cuvant in acelasi timp…ne puneam o dorinta si faceam un fel de pimkie promise in timp ce ne leganam mainile si cantam o melodie care se termina in…

Dintre pif si paf sa fie…!


Daca spuneam amandoua acelasi cuvant insemna ca ni se indeplinea dorinta. Si dupa ne trosneam degetul mic ca sa se indeplineasca mai repede.

Aveam doar 3 ani… ce repede trece timpul!

Nu mai stiu ce mi-am dorit pe timpul ala, dar una din dorinte trebuie sa fi fost sa crestem impreuna. Nu mi s-a indeplinit, dar am ramas aceleasi prietene bune din copilarie. Indiferent ce-am devenit, indiferent cat de diferit am crescut, indiferent ca 9 luni din 12 esti la 3 000 de km distanta, nu conteaza! Stiu ca pot conta pe tine indiferent de situatie si distanta 🙂

Dar nu e un post numai pt una din prietenele mele cele mai bune, e un post pt toate.
Pentru proasta aia blonda care e cea mai aeriana de pe pamant caruia vreau sa-i zic ca-mi place sa cinam impreuna la maxim <33
Pentru desteapta aia blonda care in momentul de fata isi inchipuie ca poate trai doar cu 4 l de apa. Mananca ceva mai consistent!

Am visat aseara ca m-am despartit de una dintre ele…si mi-am dat seama ca nu pot concepe viata fara voi! Stiu ca suna extrem de cheesy, dar asa e. Nu mai vreau sa ma cert cu niciuna si nici nu vreau sa va pierd pt totdeauna. Am experimentat cate ceva din ambele si sentimentul e neplacut, frustrant, doborator. Si nu mai vreau!

5 gânduri despre „friends….forever?”

Lasă un răspuns

