Efecte nocive


De ce de fiecare data cand simt ca pot atinge fericirea punand degetul pe coada unei stele cazatoare trebuie sa-mi intre in ochi praful unui trecut nu atat de indepartat?

Chiar crezi ca m-am obisnuit cu exact genul de femeie pe care il urasti cel mai mult pe lumea asta?

De ce de fiecare data imi darami castelul de carti pe care l-am cladit atat de greu in jurul-mi, raman doar eu, goala pe dinauntru, fara nici o haina cu care sa-mi invelesc sufletul, si asa atat de rece?

Esti nociv. O sa-mi vopsesc peretii interiori cu o culoare de gri si o sa-i tapetez cu liste. Dada, liste interminabile cu:


O sa fac:

Tavanul o sa-l las alb, si cu timpul o sa scrijelesc pe el cu unghiile alte liste. Liste cu:

Am facut:

Si in mijlocul sufletului o sa pun doua borcane mici. Cu timpul le voi umple si vor da pe rascoale.

Unul va fi cu vise…si altul cu sperante…
1 gând despre „Efecte nocive”

Lasă un răspuns

