Badabim Badaboom.


Inca imi scapa prin minte uneori amintirea acelor ochi negri pe care i-am incarcerat cu atata staruinta in inchisoarea trecutului. I-am dus, nu demult, la judecata sentimentelor si am depus marturie impotriva lor. Mi-am scos vointa de pe patul de spital si am adus-o sa asiste.

– Priveste, iesi din spital si respecta decizia! Daca nu, mori! Mori si nu mai invia!

Am privit-o nemilos pe cand plangea in sala, si mi-a fost scarba. La ce tratament te-au supus doctorii, de inca palesti la auzul numelui acela? De ce plangi? Pentru ce n-a fost? Prostii!

Imi amintesc ca a fost o judecata lunga, inecata in lacrimi si stearsa cu batiste parfumate. Apoi…o viata complicata pe care mi-o complic si mai mult. Nu din cauza ca imi place sa fac asta, dar cum sa imi permit o viata linistita? Linistea ii nelinisteste pe nebuni!

Lasă un răspuns

