Now what?

How do you feel, that is the question
But I forgot you don’t expect an easy answer…

Nu mă simt, nu simt. Nu vreau să mai simt! E prea mult! Gata! Opreşte pereţii care se izbesc de mine cu fiecare pas pe care-l fac în cutia asta irespirabilă. Şi totuşi…tot eu m-am condamnat între ei. Eu am fost aia care s-a întors în colţul ei întunecat şi s-a încuiat pe dinăuntru. Greşeală cruntă că nu mi-am izgonit viciile din ea mai întâi, ca să rămân complet singură… Ispita e prea mare, şi nu pot să-mi mai dau mult timp palme peste mână singură!

Singură, singură….singură!

N-am mai fost de mult timp singură cu adevărat, nici acum nu sunt, dar mă simt extraordinar de singură. Fără nici un el care să-mi şoptească printre săruturi lungi Cât eşti de frumoasă… , fără nici un el care să mă dojenească, fără nimeni cu care să întreţin o conversaţie verosimilă. Cum vorbeam deunăzi cu o prietenă bună: de ce am ajuns să ne simţim neapărat bine cu un el? De ce nu mai pot să mă simt bine cu mine?

Am pierdut esenţa lucrurilor făcute cu mine, făcându-le de atâtea ori cu un oarecare el…

Refuz! Refuz! Refuz! Asta nu sunt eu!

1 gând despre „Now what?”

  1. we're not perfect beings..that's why we can never be alone….and about you being alone…i think you decided that for yourself…you made a choise a while back,to love. From that point on,your path changed forever,so,why struggle so bad to get back at the old you. Walk along you're lonely road,maybe you'll find me there…maybe you'll find me and get pass to me or you may stop in front of me and do what you did last time at the train station….the choise it's yours….it has always been i guess^^

Lasă un răspuns

