Watch me

They say you don’t forget your first love.

It’s not because of the person who shows you a new world and a new you.
It’s because love glued itself on your soul and will never let you go, no matter what you do.


Ca un paradox, ultima zi de vacanţă se termină într-o melopee în care mi se inşiră lin -printr-o voce piţigăiată de cocotă frantuzisch- că da, am terminat un capitol mare din lista de Am făcut.

Ironic, am făcut şi fără să vreau lucruri la care rareori visam. It felt good, dar uşurinţa cu care le-am obţinut makes me have second thoughts. După principiul you receive what you give ar trebui să dau mult şi multe înapoi – în special sentimente-. Nu pot să nu mă las cuprinsă de stări de mefienţă gândindu-mă la what i’ll give. Dar în acelaşi timp un zâmbet ciudat îmi apare pe faţă ca rezultat al impacienţei în faţa nefericirii.

Am obţinut multe.
Dar sunt avidă. Da, avidă de cât mai mult. Şi nu atât de mult din partea celorlalţi, pe cât din partea mea.


Lasă un răspuns

