Deep shit, pretty words.


Das ist mein luftblase

Et je peux ecrire tout que je veux!

După similitudinile de zâmbete şi rosturi false pe care trebuie să le înghit zi de zi, pur si simplu ajung la un dead end. Nu, nu-mi place să mă învârt în jurul cozii dând-o cu filozofia, şi cred că ăsta e unicul motiv pentru care mi-am ales un profil real de liceu. Totul pe direct, limpede ca bună ziua. Nu mă suport pe mine când mă învârt după umbra mea, şi în consecinţă nu suport nici pe alţii.

După principiul time is money, prefer de o mie de ori să spun un anumit lucru într-o frază scurtă şi concisă, decât s-o gânguresc cu n-şpe mii de filozofii dubioase, pierzându-mă la un moment-dat chiar şi eu printre cuvintele lor încâlcite. Nu am nimic împotriva filozofiei, îmi place. Am ceva împotriva oamenilor care se folosesc de ea şi habar n-au cu ce se mănâncă. Aici ar interveni veşnicul dacă nu ştii, stai în banca ta şi taci.

Încă nu am deprins să tolerez „obstrucţie şi rahat cu lingura mare”.

1 gând despre „Deep shit, pretty words.”

Lasă un răspuns

