Infecţie

Oficial te dau afară din viaţa mea.

Gata.
Stop.

Aşa-zisa iubire pe care mi-o porţi de un an nu-ţi dă dreptul de a mă răni sau jigni.

Nu mai da vina pe mine pentru neputinţele tale!

Mă dezinfectez de tine, de playlistul îmbibat în melodii comune, de pozele care în curând vor ajunge în cel mai obscur colţ al hardului meu, de cele 8 luni împreună,
de tot!

You know honey, a relationship consists of two persons. Everything we made was split to two. So why aren’t you splitting the guilt in two now? I’m not saying i don’t have my part, i’m only saying you have your part too!

2 gânduri despre „Infecţie”

Lasă un răspuns

