Me? Who?


Nu-mi place iarna.
Iarna mi s-au intamplat cele mai oribile chestii.
E ca un blestem care se repeta an de an, on and on, ca o placa zgariata pusa la gramofon.
De ce nu sunt fericita cand am tot ceea ce o fata normala si-ar putea dori? Seems like once again i forget that i’m not normal…

Simt gustul amar de decembrie. Nici macar nu e iarna!
As vrea sa pot macar o singura data sa simt lucrurile la intensitatea la care se preteaza a fi. Imi place sa-mi complic viata degeaba, si e unul din multele defecte pe care le am. Si singurul motiv pentru care o fac e pentru a scapa de insensibilitatea asta care m-a acaparat de atata timp…
Mi-e frica de foaia alba care mi s-asterne in fata ochilor. Libertatea care mi-o infatiseaza… miile de posibilitati… deciziile… Desenez niste linii. Incarcereaza totul! Pana la urma e mai bine sa ramana in capul meu…

Si singurul lucru de care sunt sigura in toata aceasta harababura este faptul ca vreau sa fiu fericita, chiar daca o sa calc peste fericirea altora in drumul meu.

Lasă un răspuns

