?


As putea scrie multe despre 2010, dar nu. Poza spune destule. Pot doar sa adaug ca a fost anul in care m-am maturizat si am invatat ca daca incerci sa le faci pe plac altora, nu vei fi tu fericit.

2011… A inceput bine. Neasteptat si extrem de bine. Primele ore mi-au confirmat faptul ca i always get what i want, sooner or later. Si din nou mi se face frica de puterea caracterului pe care l-am dobandit de-a lungul anului precedent. Cred ca incet incet incep sa realizez adevarata cauza a mefientelor pe care le am dupa ce realizez ceea ce mi-am propus. Faptul ca de ani buni nu am mai cazut, ca am facut tot ceea ce am vrut, si ce nu.

Si mi-e frica de inaltime.

Lasă un răspuns

