Unde mi-a zburat timpul?


Nu mai am timp. De mine, de tine, de noi, de ei, de nimeni…
Stiu ca mereu am spus si spun ca-mi place sa ma complic, ca stilul asta de viata alert in care nici sa dorm nu pot caci subconstientul meu imi dicteaza ce voi scrie la teza de la romana sub forma unui vis e ca un drog pentru mine. Cearcanele, energizantele, cafeaua si miile de foi sub care ma ingrop fuzioneaza sub forma unei hidre, care ma inghite si nu ma lasa sa ma gandesc la nimic altceva. Stiu ca sunt nesimtita, irascibila, copila, ironica si greu de suportat. Poate cel mai grav lucru dintre toate e faptul ca ma doare „fix in pix” de ceilalti si de sentimentele lor. Merg pe sistemul „cine ma suporta bine, cine nu – pa si la gara ” si merg pe avarii de cateva saptamani bune deja…
Dar realizez ca totusi e cineva care imi suporta toate tonurile si nazurile, chiar daca el are cel mai mult de indurat dintre toti. Si imi pare rau ca ii fac tot ceea ce ii fac, cand ce primesc in schimb nu e ceea ce ofer… si asta se aplica si in cazul celorlalte persoane din viata mea.

Lasă un răspuns

