Traiectorie gresita

Amant gălăgios şi necioplit,
Poartă-te frumos cu ea
( chiar dacă mai degrabă are nevoie de tine,
decât să te iubească. )

Lasă-mă să te mutilez cu ochii minţii, să te dau hrană orgoliului şi mândriei mele, doi vulturi mai aprigi ca toţi prietenii tăi… Lasă-mă să-mi trezesc şeitanii şi să-mi creez vuiete interioare capabile să radă tot din jurul meu, dar exteriozate doar prin tăcere şi calm.
Dar nu mă lăsa să te părăsesc din cauza poveştilor inventate… Stinge-mi ţipetele pe buze şi fă-mă să am încredere… în tine, în noi… dar nu în mine!
Lasă un răspuns

