One hand draws, two make a whole universe


Sunt incapabila. Nu mai pot sa tin un stilou in mana. Si nu, nu vorbesc metaforic despre puterea de a crea si cuvintele pe care le pot scrie sau lipsa de inspiratie…Eu chiar nu mai pot sa tin un stilou in mana! La propriu vorbind.
Mi s-au nenorocit mainile de ieri dimineata si nu mai pot sa fac nimic. Absolut nimic. Mi le simt amortite, desi fiecare miscare si fiecare vena umflata imi pulseaza si ma anunta ca nu, they not dead yet.
Nu mi s-a mai intamplat pana acum. E frustrant, inspaimantator, jenant etc. As putea gasi o mie de cuvinte cu care sa asociez starea asta, dar din pacate nu mai pot tasta decat cu 2 degete. Si platesc si pentru acestea 2 cu multa, multa durere…
Ma gandeam zilele trecute la formele de tortura medievale. Pentru mine, asta e forma de tortura suprema. Sa nu pot sa scriu.

Lasă un răspuns

