Sweet ending.

Imperfection is beauty, madness is genius and it’s better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.

Marilyn Monroe

Un amalgam de senzatii traite toate in anvergura unei nopti lungi… Frisca, buzele lui pe pielea mea…perechi de ochi indignate ca am pus stapanire pe pat. Rad uitandu-ma in juru-mi si imi vad de treaba mea. Adica de el. Nu-mi mai amintesc cum ne-am impacat, cum am ajuns in pat si de ce. Stiu doar ca m-am trezit cu el in bratele-mi, stand ca un copil la pieptul maica’sii, vorbindu-mi. I se simtea alcoolul in vorbe si orgoliul sforaind.

– Iubesti un fraier.
– Stiu…
Nu te merit.
– Stiu…
– Nu fac nimic altceva decat sa te supar.
– Stiu…
– De ce eu? Ai multe alte optiuni… Alti tipi de o mie de ori mai buni ca mine.
– Stiu…
– Te iubesc.
– Stiu…

Lasă un răspuns

