22.

Data asta inca mai inseamna ceva pentru mine, sa stii…

Simt nevoia sa scriu, sa-ti scriu. Pentru ca stiu ca inca tii la mine in ciuda tuuuuuuuuuturor certurilor care au intervenit intre noi in ultimul timp. Da, si pe mine ma seaca mult chestia asta cu certurile. Sunt constienta ca am devenit si eu mai inabordabila… Nu esti primul care-mi spune ca m-am schimbat, ca nu mai sunt acceasi…
As putea sa spun multe. E vorba si de mediul in care ma invart, si …sunt multe de zis in privinta asta, dar te-ai enerva mult prea repede pentru ca ar trebui sa incep sa-ti povestesc de la capitolul M. si pana in prezent. Ai avea rabdarea? Nu stiu. Nu cred.
Sincera sa fiu, eu nu simt schimbarea. Stiu ca atunci cand vin acasa si ma asez in pat cu pedobear sunt acelasi copil.
Cand mi-e somn ma miorlai.
Cand ma trezesc ma miorlai.
Cand nu-mi convine ceva marai si comentez.
Cand se uita cineva la mine si ma analizeaza ii intorc spatele si plec.
Ultima chestie am inceput s-o fac din ce in ce mai des… Nu mai tolerez multe faze de genul asta, probabil de-aia te cam sperii si tu cand imi sare tandara pe tine ca mi se pare ca imi vorbesti nu stiu cum [ cateodata chiar exagerez, imi cer scuze -.- ]
Am devenit mai nesimtita, mai falsa, mai aroganta… Dar nu simt schimbarea. Pentru ca defapt stiu ca nu ma schimb. Eu doar astept… Ce astept? Sa treaca timpul. Cat timp trebuie sa se scurga, am o idee destul de vaga in privinta asta.
Stiu ca scara de valori mi-a coborat la pamant practic. Eu am coborat-o. Pentru ce? Pentru niste sentimente pe care nu le-am mai avut in ani de zile. Le platesc scump, foarte scump. Mi-am rupt aripile si le-am dat la schimb. Am pus o masca pe fata. Mi-am inchis principiile si e greu… imi evadeaza zilnic si-mi urla in minte ca asta nu sunt eu. Si e dificil cand mintea si inima se bat cap in cap.

Sunt sincera, chiar il iubesc. Altfel nu m-as fi incatusat cu lanturi de pamant cand zburam deja atat de bine… dar stiu ca o sa zbor din nou. Nimic nu ma poate tine legata pentru prea mult timp.

Lasă un răspuns

