Puţin mai…


Azi…

e puţin mai altfel decât ieri
puţin mai obositor
puţin mai frig

sunt puţin mai diferită
puţin mai dezbrăcată
puţin mai îngrijorată
puţin mai liberă
puţin mai zburdalnică
puţin mai nemâncată

Azi nu mă îmbrac cu haine, mă îmbrac cu cuvinte. Iau abecedarul din clasa I, îi rup coperţile, îi mănânc filele, şi îmi reconstitui scheletul aripilor. Am ajuns pe la litera M… Mănânc pagini scrise şi le regurgitez albe. E mai frig, şi mă simt mai bine. Răceala vântului îmi contractă venele, deşi simt în minte briza mării văratice. Încet…încet… Răbdare este şi va fi. Trebuie doar să aştept şi să învăţ…

Azi fac totul puţin mai, pentru a primi puţin mai mult.

Lasă un răspuns

