Ami

Am visat cel mai frumos copil saptamana trecuta, si de atunci nu mai pot sa dorm… Mi-ai povestit visul tau pe un ton semi-ingrozit, si am ras. De tine, de faptul ca ai visat ca aveam un copil fix in noaptea cand ne-am impacat, si de faptul ca ti-ai putut imagina un viitor impreuna.

Eu n-am facut asta niciodata, dragule. Un viitor, noi doi? Prostii!

Dar am visat si eu acelasi lucru… Nu o data, de trei ori. Si au fost vise atat de reale, incat imi venea sa ma dau cu capul de pereti. Inca imi vine. Poate din cauza ca mi-am visat viitorul. Exact asa cum mi-l doresc, departe de orasul asta si de toti cei care m-au ranit vreodata.

Dar, doamne, am visat cel mai frumos copil… Inca imi mai umbla vocea si imaginea buclelor ei prin cap. Intotdeauna mi-am zis ca vreau o fetita, dar acum chiar vreau sa am in viata asta o fetita. Si stiu ca vreau sa fie exact cea pe care am visat-o. E chiar atat de gresit sa imi doresc asta la 17 ani?
Nu stiu, dar imi doresc ca visul ala sa devina realitate… Mai putin partea cu tine. Nu vreau sa-mi imaginez un viitor comun, pentru ca asta pur si simplu nu se va intampla. Avem planuri amandoi, dar diametral opuse.

Acum nu mai pot sa dorm. Am cosmaruri si insomnii. Nu ma plang, dar tare-as mai vrea sa o visez o data pe Ami sarindu-mi in brate zicand „Mami!”. Sau pe tine jucandu-te cu ea in living. Cred ca a fost unicul sentiment de familie pe care l-am trait in viata mea…

Si mi-ai zis ca o chema Amalia…
Ami…

Lasă un răspuns

