4

4 pereti si-o camera.

dezordine.
ma uit la adidasii si sandalele aruncate intr-un colt. saracii mei adidasi, sunt vai de capu’ lor ; le-ar mai trebui din luciul sandalelor.
prea multe prosoape si sosete aruncate alandala
am rupt nasul pedobearului cu care dorm. tre sa-l cos la loc. cum sa cos ceva cand eu nu pot sa-mi cos nici inima?
4 sticle de nestea aruncate la cos.
cine sa duca gunoiul? nu am nici un coleg de camera ; decat fantoma soarecelui din soba care se mai aude din cand in cand.
multe carti aruncate pe multe scaune. de cand am ajuns sa am atatea scaune in camera, cand eu stau numai in pat?
„debara pentru scaune” – aka camera mea.
4 luni.
Oare ordinea poate fi definita ca o dezordine ordonata? Ordonata dupa ce? Dupa felul cum iti bat piticii pe creier pe moment…
Lasă un răspuns

