Aproape de zero absolut

ma racaie pe suflet.
de cand am inceput
sa-mi cheltui banii de carti pe tigari?
vreau sa scriu
si mi-e frica sa pun mana pe stilou.
stiu ca mi-ar urla orgoliul
din adancul sufletului.
de acolo, de unde l-am cocotat
pe rug
de acolo, de unde i-am dat
sa bea otrava
si sa fumeze iarba iubirii
sa se ameteasca cu iluzii…
taci, orgoliule, taci!
taci cu mama
si ineaca-te cu fum.
Mai e pana vin pompierii cu scara sa te salveze.
Mai e pana vin literele inapoi sa te hraneasca.
Mai e pana atunci… mai e putin…
Lasă un răspuns

