Rabdare

„Ce bine ca esti…!”

Ciudat este cum primesc cuvinte de la altii, si as vrea sa le aud de la tine. Imi pierd rabdarea, lucrul care a ramas constant in mine astea 4 luni…Pierd si asta!
Am ajuns sa nu-ti mai suport atingerile, saruturile pe frunte si dragalaseniile pe care mi le faci de parca as fi un copil de 5 ani.
Am ajuns sa nu-ti mai suport nici macar vocea. Ma irita, ceva acolo in mine urla din ce in ce mai tare pe zi ce trece. Si crede-ma, nu-ti face nici o campanie electorala.
Am pus mana azi dimineata pe o carte la care tre sa-mi bat creierii din 2 in 2 cuvinte. M. m-a intrebat de ce nu citesc ceva mai usor daca nu inteleg…
Pentru ca prefer sa-mi omor neuronii cu o carte decat sa mi-i mai omor cu tine.

Flame to ashes, ashes to dust. Te iubesc, dar pentru cat timp…?
1 gând despre „Rabdare”

  1. Lasa ti inima sa si faca de cap! O sa stie ea cand e momentul sa pleci. Ratiunea ii e oricum inferioara. >:D<PS: sa nu o obligi niciodata sa simta ce vrei tu, e incapatanata. Cel putin eu asta am invatat.

Lasă un răspuns

