Fără cuvinte

Mesaj la 4 dimineaţa de la cel mai bun prieten al lui:

L-ai lăsat fără cuvinte.

Lăsând la o parte plăcerea bolnavă a orgoliului meu de a lăsa oamenii fără replică, era doar un mesaj…Inspiraţie de moment. Dar o altfel de inspiraţie…fără fantezii, doar sentimente. Sentimente de recunoştinţă, că mi-a întins mâna când aveam nevoie de el şi m-a tras din criza de nervi pe care era s-o am. Mi se întâmplă rareori să îmi pierd şi cel mai mic gram de răbdare în faţa căcaturilor care se ivesc în calea-mi, dar ultimele zile au fost prea de tot. Am valsat cu ghinionul în vise, m-am îmbrăcat cu nervi la şcoală şi am mâncat ură pe pâine. Atât din partea mea cât şi din partea celorlalţi. Şi ura a fost singurul lucru consistent pe care l-am mâncat, datorită unor părinţi mult prea ocupaţi să îşi dea seama că fac foamea şi n-am bani.
Cât de mult poţi să înduri? Eu după 72 de ore era să fac poof.

Nu ştiu dacă a fost instinct să mă suni şi să ieşim, but i don’t really care. Contează că ai fost acolo şi mi-ai făcut toate poftele. Yeah, i deserve to act like a spoiled brat from time to time.
Am ieşit, am fost la M., am mâncat clătite, ne-am făcut de cap prin patul ei şi am râs.
Din când în când îmi mai aduci aminte de ce tu, şi nu altul.
1 gând despre „Fără cuvinte”

Lasă un răspuns

