Bitch

Sunt o căţea. Asta ar zice prietena mea. Şi daca ar fi cu sensul de nesimţită până la dumnezeu, în cazul de faţă, mi-aş cumpăra lesa singură şi m-aş plimba prin parc. Mi-ar plăcea să fie roz, ca să ţipe pe mine.

Dar nu, nu suport oamenii de căcat. Îi tolerez până la un anumit punct din cauza anturajului, dar când am ocazia să-i înţep şi să-i fac ceea ce sunt, o fac. De ce? De căţea.
Îi mulţumesc tatălui meu cu ocazia asta că i-am moştenit personalitatea. În relaţiile mele cu cei din jur, e a dracului de bună. În relaţiile cu el, e altceva…
Datorită eului meu am tupeul să mă ridic de la masă şi să plec când nu-mi convine ceva sau nu suport pe cineva. Pentru că ştiu că pot găsi întotdeauna oameni mai buni cu care să mă simt bine.
Nu sunt obligată să te suport când vii şi nu saluţi decât o singură persoană din cinci, dar personalitatea mea de căţea mă obligă să urlu de la un metru distanţă un bună cât să mă audă toata strada. Ca să imi fac simţită prezenţa, ca să te simţi tu ca o persoană de căcat şi să mă faci căţea în gând. Aş aprecia să mi-o zici în faţă, dar n-are nimic, ştiu să te citesc şi aşa, nu-i nevoie să îţi iroseşti cuvintele pe cineva ca mine.
Nu sunt obligată să te suport când faci faze care denotă câte miligrame de bună-creştere ai în tine. Nu mă interesează cine eşti, de la mine îţi primeşti porţia de replică. Dacă nu ai nervul bine dezvoltat să-mi răspunzi, problema ta.
Sunt căţea, şi o sa fiu întotdeauna din punctul ăsta de vedere. Dacă nu-mi convine ceva, latru si muşc din tine. Şi e al dracului de bine să fii aşa, ai o viziune mult mai clară asupra prietenilor adevăraţi.
Got my middle finger in the air, i don’t give a fuck. 🙂
2 gânduri despre „Bitch”

Lasă un răspuns

