Ceva frumos

Întotdeauna mi-a plăcut să admir persoanele frumoase

Treceau câteodată pe lângă mine pe stradă ,
Îmbrăcate în haine urâte
Şi adesea mă întrebam de ce nu se lustruiesc.
Apoi am văzut persoane urâte în haine lustruite,
Şi am zis ori că le-au furat de la cei frumoşi
Ori au încurcat hainele,
Ori pur şi simplu vor să pară ceea ce nu sunt
Ca să înşele orbii, sau pe cei ce nu ştiu să vadă.
Întotdeauna mi-a plăcut să privesc frumosul
Poţi să găseşti ceva frumos în orice
Trebuie doar să ai puţină imaginaţie.
Dar mie, mie întotdeauna mi-a plăcut să admir persoanele frumoase,
Sunt atât de rare…
Şi asta nu ştiu ce se vrea a fi. Nu cred că contează ce e, atâta timp cât este. 🙂
Lasă un răspuns

