Can I?

i can change your life,

make you someone new,
make you never wanna go back to the old you…

Pot, dacă vreau! Mereu am putut, dar niciodată nu am vrut.
Acum vrei singur să te schimbi pentru mine.
Pentru că ştii că nu mai am încredere,
pentru că ştii că n-aş mai suporta a doua oară aceleaşi căcaturi,
pentru că vrei să fie bine.
Să ne fie bine.
Dar pe mine de ce nu m-ai întrebat dacă vreau să te schimbi pentru mine?
1 gând despre „Can I?”

  1. ''Pentru că ştii că nu mai am încredere,pentru că ştii că n-aş mai suporta a doua oară aceleaşi căcaturi,pentru că vrei să fie bine.Să ne fie bine.'' – asta mi`a atras atentia, pe undeva sunt si eu in aceeasi situatie … urata 🙂

Lasă un răspuns

