Insomnia



Faceţi-mi cadou putin timp, vă rog! Al meu a murit de mult.

Nu am mai mult de 10 ore dormite din ultimele 48…cred…

Iar devin robotzel, iar mă împiedic urcând pe scări şi iar sunt în pericol de a-mi primi table-n cap doar pentru simplu fapt că mă uit în faţă, dar defapt nu văd.

Prea multe lucruri de făcut pe care le fac doar de dragul de hai să scap dracu’ odată şi de asta! care totuşi îmi mănâncă aproape toate resursele corpului.
Urăsc faptul că am un corp fragil. De juma de an am masa împărţită în două: jumate plină de pastile, jumate plină de machiaje.
La mine învăţatul merge mână-n mână cu cafeaua, ţigara, energizantele şi ora 3 dimineaţa. Altfel nu ştiu, altfel nu pot. Deşi de ţigări m-am lăsat în ultima vreme…
Şcoala a devenit un sistem tâmpit şi arhi-prostit de guvern. De asta îşi poate da seama şi un copil de clasa a doua, darămite elevii pe care-i ajunge bacul de la spate încet-încet.
Să mai vorbesc de faptul că nu mai ai timp de nimic? Când să înveţi, când să mănânci, când să dormi? Mai punem la socoteala şi viaţa socială? Iubit, ieşit, lenevit?
Nu mai zic de hobby-uri…
Mereu trebuie să tai de undeva dacă vrei să reuşeşti. Majoritatea taie din capitolul şcoală. Unii taie din capitolul viaţă socială. Eu cam tai din toate pentru toate. Nu-mi iese perfect, şi n-o să-mi iasă niciodată.

Mi-e somn şi vreau vacanţa aia odată.


Lasă un răspuns

