Vreau şi eu să dorm o oră fără să am parte de coşmaruri, se poate?

Vreau şi eu să dorm. Nu mult. O oră. O nenorocită de oră! 60 de minute, ffs. Nu omor pe nimeni dacă dorm şi eu puţin…în afară de mine.
Deja e a treia noapte în care încerc să dorm şi am numai coşmaruri cu el. Deja mi s-a futut ziua şi starea de spirit. Deja nu mai am nici un chef de şcoală…
Vreau să dorm! Şi nu se poate…
O imaginaţie bolnavă şi un subconştient mult prea nenorocit.
3 gânduri despre „…”

  1. Eu am 2 zile … de cand m`am despartit de el. Nu dorm, nu mananc .. nu e situatie mai dureroasa decat asta. Nu stiu ce sa iti spun …Eu imi inec durerea in alcool si tigari ..

Lasă un răspuns

